Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Наш покупець має законну можливість протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини йому не підійшов. Наприклад, не влаштовує вага, колір, форма, габарити або є інші підстави, за якими купівля не може бути використана за призначенням, за умови, що він не використовувався та зберіг товарний вигляд (пломбу), споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ (чек), виданий споживачеві під час купівлі (ст. У цьому спосіб оплати товару немає значення, може бути придбано як готівкові (безготівкові) гроші, і у кредит. Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає у продажу, покупець має право: купити будь-який дугою товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості), обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібного товару у продаж, повернути виріб і отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції. Зв'яжіться з нами, що б менеджер магазину вислав Вам дані, куди необхідно повертати товар; повернути/обміняти товар Ви можете за тією ж товарно-транспортної накладної, за якою він був отриманий. На Новій пошті при собі необхідно мати товар, що повертається, відповідний умовам, внутрішній чек та Товарно-транспортну накладну. • Повернення коштів відбувається протягом 7 банківських днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню;
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.